ZigaForm version 5.0.1

Özellikli Website Sipariş Verme Sözleşmesi

Wsmart Özellikli Website Fiyat Hesaplama Aracı ile İlgili Şartlar; 

Üyelik & Sipariş Verme 

Müşterilerimiz Wsmart.com.tr ‘ye üye olurken yazdıklarını iletişim vb. bilgilerden sorumludurlar. Bir sipariş verdiklerinde ya da bir ürün satın aldıklarında yazmış oldukları iletişim bilgilerini kullanarak müşterilerimize ulaşmaktayız. Eğerki yanlış iletişim bilgileri kullanarak ürün satın alan müşterilerimiz varsa Wsmart.com.tr tarafından ulaşım sağlanamamışsa bundan Wsmart.com.tr sorumlu değildir. Ve hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Yanlışlıkla girilen iletişim bilgisi olduğunu farkeden müşterimiz bu bilgiyi 0 850 532 20 23 hatlı telefon numaramızdan arayarak veya bu numaradan Whatsapp Hattımıza mesaj göndererek düzeltmelidir. Bu düzeltme sağlandıktan sonra müşterimize gerekli hizmet verilecektir. 

Sorular & Cevaplar 

a.) 1. soruda belirtilen ‘Alan Adınız Var Mı?’ ifadesinin 2 cevap seçeneği olup ‘Var’ ve ‘Yok’ Şeklindedir. ‘Var’ olarak işaretleyen müşterilerimiz bir alan adına sahip olduklarını ve Wsmart.com.tr ‘den bir alan adı hizmeti istemediklerini belirtmiş olur. ‘Yok’ olarak işaretleyen tüm müşterilerimiz ise bizden alan adı hizmeti talep etmiş olmaktadır. Wsmart.com.tr olarak ‘Yok’ olarak işaretleyen müşterilerimize 1 adet Alan Adı tahsil etmekteyiz. Bu alan adı bu hizmeti isteyen müşterimiz vermiş olduğu telefon numarası ya da E-posta adresinden kendisine erişilerek sorulup onaylanan alan adı olmaktadır. 

b.) 2. soruda belirtilen Hosting Hizmetiniz Var Mı?’ ifadesinin 2 cevap seçeneği olup ‘Var’ ve ‘Yok’ Şeklindedir. ‘Var’ olarak işaretleyen müşterilerimiz bir hosting hizmetine sahip olduklarını ve Wsmart.com.tr ‘den bir hosting hizmeti istemediklerini belirtmiş olur. ‘Yok’ olarak işaretleyen tüm müşterilerimiz ise bizden hosting(sunucu) hizmeti talep etmiş olmaktadır. Wsmart.com.tr olarak ‘Yok’ olarak işaretleyen müşterilerimize 1 adet Hosting Hizmeti tahsil etmekteyiz. Bu hosting hizmeti, bu hizmeti isteyen müşterimiz vermiş olduğu telefon numarası ya da E-posta adresinden kendisine erişilerek sorulup onaylanan hosting olmaktadır. 

c.) 3. soruda belirtilen ‘SSL Sertifikanız Var Mı?’ ifadesinin 2 cevap seçeneği olup ‘Var’ ve ‘Yok’ Şeklindedir. ‘Var’ olarak işaretleyen müşterilerimiz bir SSL Sertifikası hizmetine sahip olduklarını ve Wsmart.com.tr ‘den bir Ssl hizmeti istemediklerini belirtmiş olur. ‘Yok’ olarak işaretleyen tüm müşterilerimiz ise bizden SSL Sertifikası hizmeti talep etmiş olmaktadır. Wsmart.com.tr olarak ‘Yok’ olarak işaretleyen müşterilerimize 1 adet SSL Sertifika Hizmeti tahsil etmekteyiz. Bu SSL Sertifika hizmeti, bu hizmeti isteyen müşterimiz vermiş olduğu telefon numarası ya da E-posta adresinden kendisine erişilerek sorulup onaylanan SSL Sertifika Hizmeti olmaktadır. 

d.) 4. soruda belirtilen ‘Websitenizin İçeriği Hazır Mı? (Yazı, Metin vb.)?’ ifadesinin 3 cevap seçeneği olup ‘Hazır’ ve ‘%50 Hazır ama Daha Fazla Gerekli’ ve ‘Hazır Değil’ Şeklindedir. ‘Hazır’ olarak işaretleyen müşterilerimiz Wsmart.com.tr ‘nin, müşterisinin websitesini hazırlarken kullanacağı yazı ve metin belgelerinin tümünün hazır olduğunu ve ek bir içerik hazırlama (yazı ve metin) hizmeti almak istemediklerini belirtirler. ‘%50 Hazır Ama Daha Fazla Gerekli’ olarak işaretleyen tüm müşterilerimi Websiteleri hazır hale getirildiğinde kendilerinin bize sunmuş olduğu içeriklerin(yazı, metin) en fazla(müşteri görüşmelerde ne kadar belirtmişse) katı sayıda içeriğin wsmart.com.tr tarafından onlara sunulmuş olmasını bekleyebilirler. 

Örneğin: Bize 20 adet içerik(yazı,metin) sunan müşterimiz Wsmart.com.tr ‘den toplamda en fazla(müşteri görüşmelerde ne kadar belirtmişse) 40 adet yazı,metin içeriği bekleyebilir. Aksi Taktirde bize örnek yazı ve metin içeriği sunmadıkları halde bu seçeneği işaretleyen müşterilerimiz Wsmart.com.tr tarafından ‘Hazır Değil’ Seçeneğini işaretlemiş gibi yargılanırlar. Bu da bu müşterilerin bu hizmetten yararlanamayacağını ya da ek ücreti ödemek zorunda olduklarını gösterir(hazır değil seçeneğinden kaynaklı ek ücret (300 TL)) Bu ücreti ödemeyen müşteriye metin,yazı gibi ek içerik hizmeti Wsmart.com.tr tarafından sunulmaz. ‘Hazır Değil’ seçeneği işaretleyen müşterilerimize Wsmart.com.tr tarafından gerek görüldüğü kadar Website yazı,metin (içerikleri) müşterinin websitesine eklenir. 

e.) 5. soruda belirtilen ‘Firmanızın Tarihçesi, Vizyonu, Misyonu Var Mı?’ ifadesi ‘Var’ ve ‘Yok’ şeklinde 2 seçeneğe sahiptir. ‘Var’ olarak işaretleyen müşterilerimiz bir Tarihçe, Vizyon, Misyon metnine sahip olduklarını ve Wsmart.com.tr ‘den bir Tarihçe, Vizyon, Misyon metni istemediklerini belirtmiş olur. ‘Yok’ olarak işaretleyen tüm müşterilerimiz ise bizden Tarihçe, Vizyon, Misyon hizmeti talep etmiş olmaktadır. Wsmart.com.tr olarak ‘Yok’ olarak işaretleyen müşterilerimize herbiri 1 adet Tarihçe, Vizyon, Misyon metni Hizmeti tahsil etmekteyiz. Bu Tarihçe, Vizyon, Misyon hizmeti, bu hizmeti isteyen müşterimiz vermiş olduğu telefon numarası ya da E-posta adresinden kendisine erişilerek sorulup onaylanan Tarihçe, Vizyon, Misyon Hizmeti olmaktadır. 

f.) 6. soruda belirtilen ‘Websitenize Eklenecek Tasarımlar Hazır Mı? (Resimler, Videolar vb.)’ ifadesinin 3 cevap seçeneği olup ‘Hazır’ ve ‘%50 Hazır ama Daha Fazla Gerekli ‘ ve ‘Hazır Değil’ Şeklindedir. ‘Hazır’ olarak işaretleyen müşterilerimiz Wsmart.com.tr ‘nin, müşterisinin websitesini hazırlarken kullanacağı resim ve video gibi görüntülerin tümünün hazır olduğunu ve ek bir içerik hazırlama (resim, video) hizmeti almak istemediklerini belirtirler. ‘%50 Hazır Ama Daha Fazla Gerekli’ olarak işaretleyen tüm müşterilerimi Websiteleri hazır hale getirildiğinde kendilerinin bize sunmuş olduğu içeriklerin(resim,video) en fazla(müşteri görüşmelerde ne kadar belirtmişse) 2 katı sayıda içeriğin wsmart.com.tr tarafından onlara sunulmuş olmasını bekleyebilirler. 

Örneğin: Bize 20 adet içerik(resim,video) sunan müşterimiz Wsmart.com.tr ‘den toplamda en fazla(müşteri görüşmelerde ne kadar belirtmişse)40 adet resim,video içeriği bekleyebilir. Aksi Taktirde bize örnek resim ve video içeriği sunmadıkları halde bu seçeneği işaretleyen müşterilerimiz Wsmart.com.tr tarafından ‘Hazır Değil’ Seçeneğini işaretlemiş gibi yargılanırlar. Bu da bu müşterilerin bu hizmetten yararlanamayacağını ya da ek ücreti ödemek zorunda olduklarını gösterir(hazır değil seçeneğinden kaynaklı ek ücret (400 TL)) Bu ücreti ödemeyen müşteriye resim,video gibi ek içerik hizmeti Wsmart.com.tr tarafından sunulmaz. ‘Hazır Değil’ seçeneği işaretleyen müşterilerimize Wsmart.com.tr tarafından gerek görüldüğü kadar Website resim,video (içerikleri) müşterinin websitesine eklenir. 

g.) 7. soruda belirtilen ‘Logo Yaptırmak İstiyorum’ ifadesinin 2 cevap seçeneği olup ‘Evet’ ve ‘Hayır,zaten var’ Şeklindedir. ‘Hayır,zaten var’ olarak işaretleyen müşterilerimiz bir logoya sahip olduklarını ve Wsmart.com.tr ‘den bir logo hizmeti istemediklerini belirtmiş olur. ‘Evet’ olarak işaretleyen tüm müşterilerimiz ise bizden logo hizmeti talep etmiş olmaktadır. Wsmart.com.tr olarak ‘Evet’ olarak işaretleyen müşterilerimize 1 adet Alan Adı tahsil etmekteyiz. Bu alan adı bu hizmeti isteyen müşterimiz vermiş olduğu telefon numarası ya da E-posta adresinden kendisine erişilerek sorulup onaylanan logo olmaktadır. 

h.) Gereksinim Duyduğunuz Ek Hizmetler bölümünde seçenekler açıkça belirtilmektedir. Parantez içinde belirtilen açıklama dışında hiçbir müşteri Wsmart.com.tr ‘den ek hizmet talep edemez. 

Sistem & İade Koşulları 

a.) Her bir sorunun seçenekleri vardır. Bu seçeneklere göre fiyat ‘Hesaplama Sonucu’ bölümünde gözükmekte ve de ‘Sepete Ekle’ butonuna tıklayan her müşteride sepet bölümünde fiyat gözükmektedir. Müşteriler belirtilen fiyata göre ödeme yaparlar.Müşterilerin tüm işaretlemeler kayıt altına alınır. Böylece hiçbir müşteri yaptığı işlemi inkar edemez. İşaretlemelerinden müşteriler sorumludur. Wsmart.com.tr müşterilerin yaptığı işaretlemelerden sorumlu tutulamaz. 

b.) Müşteriler bu metni onaylamadan ‘Sepete Ekle’ butonuna tıklayamaz dolayısıyla ürünü satın alamaz. Bu sayede bu metni okuyup anladıkları Wsmart.com.tr tarafından tastik edilir. 

c.) Bir ürün satın alan ve ödeme yapan müşterilerin cayma hakkı yoktur. Ücretleri Wsmart.com.tr geri ödeyemez. Wsmart.com.tr müşteri tarafından alınan hizmeti yerine getirmek zorundadır. Wsmart.com.tr ‘de hizmetler şahıslara özel olduğundan para iadesi yoktur. Fakat müşteri isteğine göre, eğerki Wsmart.com.tr hizmeti gerçekleştirmeye başlamadıysa, hizmet bedeline denk hizmet değişikliği yapılabilmektedir. 

d.) Müşteriler işaretledikleri hizmetler dışında ek hizmet talep edemez. Ek hizmetler her zaman ücretlidir. Ve müşteri ek hizmetten yararlanmak istediğinde ödeme yapmak zorundadır. 

e.) Müşteri Sözleşmeyi ‘Kabul Ediyorum’ seçeneğine tıklamak zorunda olduğundan bu sözleşmedeki her maddeyi kabul etmiş olmaktadır.

Sepetinizde ürün bulunmuyor.

X